fredag 18 mars 2011

Kom av mig...

Jag har visst inte skrivit här på ett tag. Det kan ju bero på att en kompis till mina söner inspirerade mig till att göra en matblogg. Många unga (och gamla) tycker att det är svårt att laga mat och eftersom jag tycker det är spännande och gott med mat så...

Det behöver ju inte vara så svårt men jag kan förstå att man inte vet var man ska börja. Ju oftare man testar, även om det inte blir gott, desto lättare blir det. Att våga laborera med kryddor är ju så spännande!

Det är ungefär som att måla eller leva - man vet aldrig hur det blir i slutändan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vernissage Köpings konsthall

Välkommen på VERNISSAGE 24 augusti 2019 kl 11-15 Turistbyrån, Barnhemsgatan 2, Köping Även öppet 10-12 och 13-17 tisdag-fredag t om 12...