måndag 17 oktober 2016

Privat målarkurs - Din egen stund




Klicka ut lite färg, spraya på vatten...



Känner du behov av att expandera? Fokusera? Vara i Ditt hjärta?

Jag erbjuder dig privata målarsessioner. Ibland kan det kännas skönare att måla enskilt än i grupp. Du kanske hamnat i en målarsvacka eller tror att du inte kan måla - kom och prova för vem vet... kanske är det just det som saknas i Ditt liv; färg och form, energi, glädje, harmoni...




...en stund senare så har du uttryckt det som finns inom dig!


Kanske vill du måla på stranden? Allt är möjligt!



För mig är det essentiellt att måla. Det är bl a det som får mig i kontakt med min inre källa till livskraft och jag fyller på med energi via färgerna. Både att måla fritt, stort och vilt eller fokuserat och meditativt ger mig livslust!

Hör av dig så hittar vi en lösning som passar just Dig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vernissage Köpings konsthall

Välkommen på VERNISSAGE 24 augusti 2019 kl 11-15 Turistbyrån, Barnhemsgatan 2, Köping Även öppet 10-12 och 13-17 tisdag-fredag t om 12...