söndag 25 januari 2015

Lycklig resa!

Med tacksamhet och glädje i mitt hjärta önskar jag både tavlan och dess nya ägare en lycklig resa till Sverige! 



Det är alltid lika underbart då någon finner glädje i mina tavlor. Jag kan då fortsätta att måla utan att behöva ställa undan tavlor på hög och jag får utrymme inombords. 

För mig är det en sån häftig känsla då jag hittar min inre stillhet...vila...tystnad...närvaro...glädje...kärlek och allra innerst inne; ingen-ting...no-thing. Jag hittar den inte då jag letar för vet du vad?! Den finns alltid där...eller ok här. Precis här. Alltid. All-tid.

Oavsett om jag målar eller ej så finns det. Mitt centrum. Men det är lättare, för mig, att hitta den då jag målar, mediterar, andas djupt, är i naturen, ger healing eller vad jag nu ska kalla det för jag ger inget...jag ÄR. Kanske kan du få kontakt med ditt centrum, ditt ingen-ting, då jag är i mitt ingen-ting. Eller kanske sker det via en tavla. Välkommen att utforska! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vernissage Köpings konsthall

Välkommen på VERNISSAGE 24 augusti 2019 kl 11-15 Turistbyrån, Barnhemsgatan 2, Köping Även öppet 10-12 och 13-17 tisdag-fredag t om 12...