tisdag 8 september 2015

Målarkurs på Tärna folkhögskola

Klicka på länken så kan du läsa mer: Vedic Art på Tärna folkhögskola

16-17 oktober
13-14 november
11-12 december 2015

I somras gick jag en skrivarkurs på Tärna och det var alldeles underbart! En sån fantastisk miljö! God, vällagad mat. Trevlig personal. Sen att det är väldigt bra pris för allt gör det ju ännu mer intressant och jag kommer att kolla runt efter fler spännande kurser att gå på Sveriges folkhögskolor.


Nu kommer jag att ha tre helger i höst med Vedic art på Tärna. Vi ska måla, meditera, känna in, lyssna till våra hjärtan, skapa, ha skoj och umgås! 

Jag kommer att dela med mig av mina erfarenheter så att du själv kan hitta ditt sätt att utrycka dig på. Kanske är det via färg, form, text, musik... 

Fråga gärna om du undrar nåt ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vernissage Köpings konsthall

Välkommen på VERNISSAGE 24 augusti 2019 kl 11-15 Turistbyrån, Barnhemsgatan 2, Köping Även öppet 10-12 och 13-17 tisdag-fredag t om 12...